woensdag 29 april 2015

Lieve mensen,

Even een berichtje van mij. 
Sorry dat ik al zo lang niets gepost heb, maar ik word al maanden geteisterd door een cyberaanval op mijn blog. 
Legio anonieme mensen reageren constant op mijn eerste kaart en die willen dan dat ik een link aanklik om naar hun website te komen. 
Dat heb ik waarschijnlijk 1 x gedaan en vanaf die tijd wordt ik bestookt met mailtjes met de meest rare namen en altijd anoniem. 
Iedere keer geef ik aan dat dat bericht spam is maar ze blijven maar doorgaan met op mijn eerste bericht te reageren. 
Mijn laatste post heb al ik verwijderd om die reden.
Omdat ik niemand hiermee wil aansteken heb ik dus al zo lang niets gepost.
Ik hoop door dit bericht te plaatsen dat ze daar eindelijk een keer vanaf zien.

Lieve groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten