woensdag 12 november 2014

Pop-up kaarten

Vandaag laat ik jullie 3 verhuiskaarten zien, allemaal met dezelfde Pop-up stans 
gemaakt maar toch zijn ze heel verschillend geworden door ander papier te gebruiken. 

Door Sizzix wordt geadviseerd een basisplaat met labelstans voor pop"n cuts stansen erbij aan te schaffen, artikel  https://www.youtube.com/watch?v=dHLtrWhweCM wat het verwerken van de popup stansen wel makkelijker maakt, maar ook zonder de basisplaat is dit artikel te gebruiken, U houdt dan een dubbele A5 kaart aan als basis om het uitgestanste deel op te plakken
Designer Karen Burniston

Om het huisje extra leuk te maken heb je ook deze Thinlitz nodig, 
bij de 1e 2 kaarten had ik die nog niet, bij de 3e kaart wel.

Toevallig had ik in mijn omgeving 3 mensen die gingen verhuizen dus ik heb het aangepast op de persoon

Deze kaart was voor een hele lieve vriendin, 
die nu helaas niet meer zo dichtbij woont :-) 
De bovenste tekstlabel is van een Stampin Up pons en ik heb er een randje aan geponst die ik pas op de beurs in Chorinchem kocht

Deze kaart was voor een oud collega waar ik heel goed mee omging 
De Hoi stempel en de tekstlabel zijn van Stampin Up, de andere stempel weet ik nu even niet. De randpons is van Martha Stewart. De bloem is ook van de sterpons van Stampin Up gemaakt.

En deze kaart was voor mijn neefje van 20 die nu voor het eerst op zichzelf ging wonen 
Hier heb ik meer een stoere kaart van gemaakt. 
De bloem is ook van een Stampin Up pons en het slotje is van een oud handbagage koffertje en het werkt echt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten