Volgers

dinsdag 22 april 2014

Restjeskaarten

Hoi allemaal, hier ben ik weer eens.

Mijn nichtje heeft een nieuwe jop, Tupperware demonstratrice,
jaja, het bestaat nog steeds en ze hebben toch leuke spullen tegenwoordig en leuke kleurtjes. Het leuke is dat ik in mijn jeugd ook zo enthousiast was over Tupperware, zo erg dat ik zelf ook demonstratrice ben geweest. Het moeilijke  daarvan is om steeds weer mensen te vinden die een party willen geven, dat was toen mijn ervaring ook. Ze gaf pas bij mij haar 1e party, 

Voor haar heb ik dus dit kaartje gemaakt van allemaal restjes om haar te feliciteren met haar nieuwe jop


Zij wordt nog begeleid door haar mentor en voor haar maakte ik een zelfde soort kaartje om haar te bedanken. 
Dit idee komt ergens van Printerest, (sorry ik weet echt niet meer waar vandaan) het komt erop neer dat je aan de kant van de vouw om en om een kort en een lang sneetje moet geven, dan vouw je de kaart open en vouw de gesneden stukjes om en dan krijg je dit effect

Tot de volgende keer
groetjes Ria

1 opmerking: