maandag 18 maart 2013

Queen for a day

Vandaag eindelijk weer eens een mooi kaartje gemaakt vind ik zelf
 
de muur heb ik met de airbrush en copic E00 gespoten
De car heb ik uit een designpapier geknipt
de Lady en de tekst heb ik verhoogd opgeplakt
 
en de rest wat ik gebruikt heb is
Copics: E0000; E00; V12; V15
Memento inkt: Lilac Posies
Template: Crafters Workshop mini bricks
tekststempel hip-hop: Happiest Birthday Wishes van StampinUp
stempel Queen for a day is onbekent bij mij
Papermania Urban stamps: "Art Deco Lindy"

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Ria! Toppie hoor! Sjieke dame!

    groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt een hele mooie kaart...
    Groetjes Liek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje Ria, en het klopt misschien wel hoor, op Google Reader kon je het hele bericht zo lezen he, je hoefde het niet eens open te klikken en dat moet nu wel :) Slim van Google, ook wel fijn dat ik niet meer zie hoeveel ongelezen berichten ik heb, no more stress :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen