vrijdag 1 februari 2013

Condoleance kaart

Soms moet je deze kaartjes ook wel eens maken
De moeder van mijn vriendin is deze week overleden
 
 
De kaart is mooi wit karton van 13,5x13,5 
daarop heb ik een zelfde stuk van 13x13 gebruikt om op te stempelen
dat heb ik verhoogd opgeplakt 
 
de stempel komt van de knutselkraam
die heb ik gescand, groter uitgeprint
en ingekleurd met de Copics:
BG93; C1; Y26; YG61; YG95 
 
Binnenin staat het volgende gedicht

 
die vond ik op internet en ik vond hem erg mooi
Hij zit wel recht in de kaart hoor maar de foto was een beetje scheef






1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart en een super mooi gedicht.
    Het zijn niet de leukste kaarten om te maken maar je kan der niet omheen.
    Wat een mooie stempel en prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen