vrijdag 16 november 2012

Stampin Up Kerstkaart

Ik ben natuurlijk weer veel te laat begonnen met de kerstkaarten, daarom heb ik in één dag een serie dezelfde kerstkaartjes gemaakt met spullen van Stampin Up
 
 
 Hier zie je hem wat duidelijker
- het cardsock was nog een nieuw pak, heb ik al lang in huis -Stampin Up
-de huisjesstempel is van de set To You & Yours - Stampin Up
(beide eens overgenomen van Heidi, in de link kan je zien hoe ik het groene randje achter het plaatje heb gemaakt)
- het lint en de Curly label punch zijn ook van Stampin Up
- de tekststempel is van Stampabilities
- memento inkt Pear Tart
 
 
 


 

1 opmerking:

  1. Wauw...die zijn mooi!!! Mooi van eenvoud en die kleur!!!! Tenminste niet van die trubbelige kaarten waarbij ik soms denk: waar is de stempel???

    Hartelijke groeten,

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen