zondag 14 oktober 2012

Tienerkaart

Op de valreep dacht ik nog mee te kunnen doen met de 3e Creatieve Cutting Challenge 
Op de één of andere manier presteer ik niet zo best onder druk, maar helaas was de sluiting al om 18:00 uur, ik dacht om 24:00 uur

Ik laat hem toch maar hier zien

De opdracht was een tienerkaart te maken waarbij de snijplotter gebruikt wordt
Deze kaart heb ik uit de gallery van MTC gehaald, uit de category Cards en Envelops en hij heet Tag Book Card, ik heb hem gesneden met mijn Cricut

Het dametje is een gratis digi van KennyK
ik heb haar ingekleurd met de Noir markers, geleend van een vriendin, ik wilde eens weten hoe die kleuren, 
alleen de haren heb ik met de Copics gedaan, die vind ik persoonlijk fijner werken, maar ik besef dat ik nog heel veel moet oefenen

Dit is de binnenkant van de kaart, je ziet het niet zo goed maar er zitten 2 half open vakjes in om geld of een bon in te doen, geld hebben tieners het liefst, toch?

De stickers zijn van een SU stickervel
de tekst is van het SU stempelset Outlined Occasions,
die heb ik met Stazon Cactus Green inkt gestempeld

kleding: Noir marker lime groen, de rest weet ik niet meer
haren: Copics E11,21,37,44 gedaan






Geen opmerkingen:

Een reactie posten