donderdag 18 oktober 2012

Mini album 03

Hallo volgers,
Daar ben ik weer eens, ik heb jullie weer veel te laten zien.

En ik heb alweer een nieuwe volger zie ik
Welkom Lia, gezellig dat je mijn volger bent geworden

De laatste tijd ben ik helemaal in de ban van de mini albums, ik vind ze zo leuk om te maken

Ik had al heel lang een boekje met designpapier van Stampin Up, maar ik vond het zonde om te gebruiken, dat heb ik nu toch maar eens gedaan en daar mijn derde mini album mee gemaakt.

Dit boekje heb ik al even geleden gemaakt, ik wilde er eigenlijk een filmpje van maken maar aangezien ik niet zo handig ben met filmpjes maken heb ik heel veel foto's gemaakt

Onderaan dt bericht staat de link naar het filmpje waar ik het gezien heb

Dit is hem dus, mijn 3e foto boekje,
de bloemen heb ik zelf geponst met een pons van Stampin Up van het papier waarop ik met inkt had gewerkt,
de stickers die in het boekje zitten komen van de Action,
het papier om het boekje te binden is van Compen, speciaal flexibel papier om boekjes te maken,
de knoop komt uit mijn moeders knopenpot

Het designpapier wat in het boekje zat was steeds hetzelfde in 5 kleuren.
Ik heb van elke kleur een apart boekje gemaakt en dat samen weer gebonden in het papier van Compen

Aan beide buitenkanten van elke kleur zit een journaling kaart verstopt

de binnenkant van 1 setje

de overgang naar de nieuwe kleur

links en rechts weer een journalingkaart,
daar heb ik kleine vlindertjes op gemaakt om hem makkelijk eruit te trekken

de binnenkant,
ik heb ook alle Martha Stewart ponsen gebruikt die ik heb

















Het touw om dicht te maken is elastisch, zodat er nog van alles tussen kan

ik ben bezig om het filmpje op te zoeken waar ik gezien heb hoe dit boekje gemaakt werd, maar ik kan hem niet meer vinden, ik heb er zoveel gezien de laatste tijd, als ik hem vind dan meld ik dat nog


-------------------------------------------------------------------------------------------------------
De link naar het filmpje waar ik het gezien heb
Envelop Tutorial
http://www.youtube.com/watch?v=YVEyvTFSqjM&feature=related
-------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om naar te kijken



Geen opmerkingen:

Een reactie posten