vrijdag 19 oktober 2012

Beurs Gorinchem

Hoi hoi,
 
Ik was vandaag in Gorinchem bij de Creabeurs en ik heb behoorlijk gescoord moet ik zeggen, mijn potje is weer leeg. Ik was er direct om 10 uur en heb heerlijk rustig alles kunnen bekijken en zelfs nog een kaartje gemaakt. Ik was in mijn uppie en dat beviel me ook wel goed moet ik zeggen.
 
Willen jullie zien wat ik allemaal gescoord heb?
Ja dat dacht ik wel haha
Nou hier komt mijn buit
 
Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb bij www.tegek.nu
 
Dat heb ik gedaan met waskrijtjes, te gekke krijtjes noemen ze die, erg leuk om te doen
Ik kreeg er nog een mooie tas bij kado ook, die staat erachter met een doorzichtig voorvak erin waar je een mooi project in kan doen
 
 
Bij ziezo knutsel heb ik wat leuke stempels gekocht en 3 kleuren versafine inkt,
bij Sandra en Monique van www.ziezoknutsels.nl
 
Waar de stempels op liggen is een heel dik pak met wit glitterpapier 30x30, 
dat kan je altijd wel gebruiken dacht ik
 
 
Het mooie lint heb ik bij The Best Jewels gekocht
 
Daarboven zie je de knutselengeltjespen, ik wist nooit wat het was, maar nu wel.
Ik heb de pennetjes al in een doosje van mezelf gedaan, heel veel kleurtjes, het lijken net splitpennetjes maar ze hebben geen 2 pennetjes aan de achterkant maar 4 en met die specialen pen kan je ze behandelen als splitpennetjes, de vlinders en de bloem zijn ermee gemaakt.
 
En daarnaast zie je de ATC stempels van verschillende definities, die zijn van CreaMotion, maar daar heb ik geen link van, ik wilde ze al wel heel lang hebben.
De definities zijn
artistiek; inspiratie; mysterie; ontdekken; passie
 
Deze brads vond ik ook erg mooi en ik kocht ze bij Scrapsjop
 
 
En dan nog wat Inkadinkado stempelsets met onderwerpen die ik binnenkort nodig denk te hebben, ik weet niet meer waar ik die gekocht heb
 
Nou, dat was het wel, ik heb mijn best gedaan dacht ik,
nu weer sparen voor de volgende beurs, in Zeist denk ik
 
 
 






1 opmerking:

  1. Ha ha , zo herkenbaar !
    Je hebt inderdaad flink je best gedaan en een heel erg mooi kaartje gemaakt !
    Veel knutselplezier met je nieuwe spullen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen