donderdag 30 augustus 2012

SU-set Up in the air

Mijn uitdaging is om al mijn Stampin Up stempels eens te gaan gebruiken
Deze kaart heb ik gemaakt met de Stampin Up set - Up in the Air
 
 
de kaart zelf heb ik gestempeld met een swirl van Hero Arts en met de distress inkt weathered wood
met distress inkt vintage photo heb ik alle randjes gedaan, ook van de oplegkaart
de afbeeldingen heb ik gestempeld met memento black, de tekst was wat ligt, die heb ik overtrokken met de basic black marker van SU, nu lijkt het net handgeschreven (wat ook een beetje zo is natuurlijk)
de copics waarmee ik ingekleurd heb zijn G82; G94; Y21; E55
ook de airbrush en de 2 groene markers heb ik gebruikt om de witte kaart wat minder wit te maken 
de plakparels zijn uit eigen voorraad
 
Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten