maandag 6 augustus 2012

Mini album 01

Hallo lieve volgers,

Eindelijk ben ik weer terug in blogland na een heftige verbouwing en een heerlijke vakantie.

Toen ik geen kaartjes kon maken heb ik heel veel filmpjes gezien over mini albums en nu heb ik mijn 1e eigen mini album gemaakt. Ik ben er behoorlijk lang mee bezig geweest, maar ik heb er een hoop van geleerd, de volgende gaat zeker sneller.

Deze heb ik van eenvoudig papier gemaakt om te oefenen, maar ik heb al heel veel mooi designpapier besteld, dus er komen er zeker nog meer

Ik had nog allemaal pakketjes kaarten liggen met dezelfde kleur enveloppen erbij, die heb ik gebruikt voor dit album. De enveloppen heb ik dubbel gevouwen en daarmee twee kaarten aan elkaar geplakt, maar de zijkantjes open gelaten voor de tags en dat weer versierd met de papiertjes die ik op voorraad had.

Dit is de voorkant van het boekje, de lintjes die eruit steken is van alle tags die erin zitten en om het boekje dicht te houden heb ik er een lint omheen gemaakt die je erop en eraf kan schuiven


Dit zijn de eerste 2 bladzijden, achter de grote ponsrand kan je aan beide kanten een foto schuiven, aan de zijkanten zitten 2 tags waarop je de foto's kan beschrijven


Pagina 3 en 4
hier heb ik alleen een ponsrand in het midden voor de grotere foto's 

pagina 5 en 6

pagina 7 en 8

pagina 9 en 10

pagina 11 en 12

pagina 13 en 14

pagina 15 en 16

pagina 17 en 18

pagina 19 en 20

pagina 21 en 22

pagina 23 en 24

pagina 25 en 26

en de achterkant van het boekje

Hier kan je wel één vakantie in verwerken dacht ik

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien








Geen opmerkingen:

Een reactie posten