Volgers

donderdag 28 juni 2012

Up-date verbouwing

Zo lieve mensen, hier weer eens een berichtje van mij

De verbouwing van mijn nieuwe hobbyruimte is klaar en ik ben er ontzettend blij mee,
Ze zijn er ruim 3 weken met 2 man aan mee bezig geweest
nu nog inrichten maar eerst ga ik even met vakantie.

Ik kan wel wat foto's laten zien van hoe het was en hoe het is geworden
Ik ben alleen vergeten een foto te maken van hoe het was toen het nog ingericht was

Dit is het begin van mijn lege hobbyzolder

En daar was er ineens een enorm gat in ons huis

Ze hebben hem helemaal zelf getimmerd, wat een herrie zeg

maar nog dezelfde dag stond de de dakkapel erop

En aan het eind van elke dag werd hij wind en waterdicht gemaakt, want het was regelmatig noodweer

En daar kwam het kuststof kozijn van 5 meter breed, de voorzolder hebben we ook meegenomen, daardoor hebben we veel meer licht in het trappenhuis

En hier zit hij erin, geweldig hé, ik heb er ook heel veel bergruimte bijgekregen

en een verlaagd plafond

met allemaal spotjes

Alles geisoleerd en netjes afgewerkt

En onder het raam een plank op mijn hoogte gemaakt

Het tussenmuurtje hebben ze heel netjes opgebouwd en heel veel stopkontakten gemaakt


Ik denk dat jullie je wel voor kunnen stellen hoe gelukkig ik hiermee ben

Door mijn enthousiasme ben ik vergeten een foto te maken van toen het helemaal klaar was, een heel klein beetje heb ik al ingericht, na de vakantie krijgen jullie het geheel te zien

Mocht je ook zo'n mooie hobbykamer willen!!!!!!
Mijn broer heeft een aanmeners bedrijf en die heeft dit voor mij gedaan

De rekening komt nog, hahaha





Geen opmerkingen:

Een reactie posten