donderdag 3 mei 2012

Take Time To Enjoy

Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt, daar heb ik eerst zelf een poosje van genoten

Het bovenste gedeelte hield ik over nadat ik een nestabilitie had uitgestanst
De kaart daaronder fungeert tevens als mat,
dat is een glossy papier die ik eerst met een swirl en versamark gestempeld heb
en daarna met de nieuwe distress kleurtjes, Festive Berries en Evergreen Bough gesponsd,
de tekst kan ik nu even niet opnoemen waar hij van is, die heb ik met versamark gestempeld, daarna met rode embossingpoeder bestrooid en met de heatgun verwarmd,
de rode bloem onder heb ik gemaakt van Fimoklei in een mal van First Impressions en daarna met Copics gekleurd
de kleine bloemetjes boven heb ik al heel lang in huis en waarschijnlijk gekocht bij Scrapdelight
het geheel heb ik met een stickerrandje afgewerkt
ik vind het zelf wel en toppertje, alleen een beetje lastig te versturen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten