Volgers

zaterdag 14 april 2012

Distress achtergrond

Dinsdag had ik een vriendinnete te knutselen hier thuis en toen heb ik dit kaartje gemaakt

de achtergrond heb ik gemaakt door verschillende kleuren distress inkt op mijn craftsheet te stempelen, daarna wat water eroverheen en dan een glimmend papier erop leggen en een kwartslag draaien en gelijk weer eraf halen, drogen met de heatgun, daarna de swirls erop gestempeld.
Het beertje is eerst met opaq-rose gestempeld en daarna met bruine stazon eroverheen gestempeld, zo heeft hij toch een rose buikje, het plaatje verder bewerkt met distress inkt Vintage Photo
de tekststempel is van Mariette Verhees, ook met bruine stazon gestempeld en uitgeponst met de Decoratieve Labelpons van Stampin Up
de bloem heb ik van mijn kladpapier waarop ik met mijn inkt knoei uitgeponst met de Petal pons van Stampin Up
het kleine rose roosje in het midden van de bloem en het lintje komen uit mijn voorraad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten