Volgers

zaterdag 14 april 2012

Art Specially 2012

Voor mij was de beurs snel over vandaag, om 13:00 was ik zo vreselijk moe dat ik naar huis ben gegaan.

Aan het begin van de dag kwam ik Heidi al tegen en kreeg van haar dit mooie theezakjeskaartje, heel lief, nogmaals dank Heidi.



Ik heb wel het nodige gekocht en nog een Workshopje gedaan bij Jolande. heel gezellig

Ik heb papier gekocht bij Compen
boekjes bij Art Specialy
stokjes stempels en een poesjes stempel van La Blanche bij Art Journey
een Heattool van Ranger en een wolkenstempel bij Creabest
6 templates van Thecraftersworkshop bij de Craftorij

en toen ging het lampje uit en had ik het gevoel dat ik steeds maar in hetzelfde rondje liep, tijd om naar huis te gaan, financieel ook beter denk ik haha, maar ik heb genoten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten