donderdag 16 februari 2012

Encaustic

Vandaag een knutseldagje gehad met Angelique,
Angelique is nog nieuw op stempelgebied, maar zij nam wel een grote koffer met Encaustic spullen mee, daar heeft zij een achtergrondje mee gemaakt en ik zag daar wel een bergpartij in, dus daar heb ik dit kaartje mee gemaakt.

het achtergrondvel is ColorCore cardstock, als je dat opschuurt komt de ondergrondkleur naar boven
rechts onderin de Encaustic berg
daarop heb ik een uiltje gestempeld met een oud stempeltje van Vielsedig Verlag
de boom had Angelique zelf meegenomen, ik weet het merk niet
de grote vogeltjes is een stempeltje van De Stempelmaker, die heb ik met embossingpoeder en de heatgun bewerkt
de kleine vogeltjes is een stempeltje van Stampscape
en de tekst is van Marianne Design Eline's Vintage
en die heb ik uitgeponst met de Modern Label punch van Stampin Up

Zo lief,
Angelique heeft de koffer Encaustic hier gelaten zodat ik ermee kon oefenen,
over 3 weken komt ze weer knutselen

Bedankt voor het langskomen op mijn blog

Liefs Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten