zondag 19 februari 2012

Easel kaarten

Hallo lieve volgers,
Hier weer wat kaarten van mij.

Mijn nichtje gaat verhuizen en wilde samen met mij verhuiskaartjes maken
We hebben gekozen voor Easel kaarten,ze heeft er 20 nodig. De persoonlijke gegevens heb ik onleesbaar gemaakt

 De bloem had ik ontdekt in een filmpje bij Valita, is erg leuk om te maken.

We hebben er gisteren maar 2 helemaal af gekregen, de rest ligt wel in pakketjes klaar, die kunnen zo afgewerkt worden, maar voor dat je alle kleuren en materialen bij elkaar hebt gezocht is de halve dag al om (komt jullie bekend voor denk ik .....lol!!!)

Dit was een proefmodel, die viel niet helemaal in de smaak

De achtergrond heb ik gestempeld met mijn nieuwe stempel van Donna Downey Delicate Wildflowers
Ik heb alle 4 de grote bloemen nu, die stonden al langer op mijn verlanglijstje (even naar beneden scrollen)

Deze bloem komt van een scrapvel uit een boek van Tim Holz - idea-ology Paper Stash - Lost and Found, de bovenkant van de kaart wordt tegen gehouden door het touwtje

en deze vind ik zelf heel sjiek geworden

deze bloem is van cardstock gemaakt uit een boekje van de Action, nr2, voor de bloemen heb ik gebruikt:
de Blossom Petals XL pons en de cirkelponsen 1 en 3/4 inch van Stampin Up, het lintje is ook van StampinUp, de bovenkant van de kaart wordt tegen gehouden door een geponst randje met de Scallop Edge borderpunch van StampinUp, Al het cardstock is van de Action

Alle tekst heb ik in kleur geprint op de kaarten

We gaan nog 1 ander kleurtje maken, als die af is laat ik die ook zien

Bedankt voor het kijken
Liefs Ria

1 opmerking:

  1. ppfff. hopelijk kan ik nu een reactie achter laten.Blogger Grrrr..%^%$$. Wat een ellende.
    Maar de kaartje zien er picobello uit Ria. Had je die stempel van WIJ ZIJN VERHUISD al? lekker duidelijk hoor!

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen