woensdag 29 februari 2012

Achtergrondjes met alcoholinkt

Ik heb weer 2 kaartjes gemaakt met alcoholinkt, gewoon lekker zitten deppen op glanspapier

ik heb alleen nog maar donkere kleuren, ik wil er nog wat lichtere kleuren bij kopen, want het is wel erg leuk om te doen

daarop met witte inkt van Stampin Up mijn nieuwe stempel van Donna Downey gestempeld
daarna met embossingpoeder en de heatgun verhit
en de tekststempel is van Stemelatelier 

En deze ongeveer hetzelfde gedaan


de tekst is van een stempel waarvan ik het merk nu ff niet weet.

Ik ben namelijk alles in dozen aan het doen, want.........!!!!!!!!

YES.......................MIJN HOBBYZOLDER WORD OPGEKNAPT EN IK KRIJG EEN HELE GROTE DAKKAPEL

Dat houd wel in dat ik heel mijn zolder leeg moet halen en heel veel weg moet doen
Ik wil het wel zo opruimen dat ik nog wel bij mijn spulletjes kan om af en toe een kaartje te maken


Bedankt voor het kijken Liefs Ria

2 opmerkingen:

  1. Erg mooi gedaan en veel succes met de verbouwing en het opruimen :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sliekje en katjes4 maart 2012 om 12:08

    Hoi,

    dank je wel voor je berichtje op m'n blog. ik zal hier maar even je vraag beantwoorden: de rondjes die ik in de ogen teken zijn "lichtjes" die maken de ogen levendiger. Die rondjes laat je dus wit :)
    groetjes Sliekje en katjes

    BeantwoordenVerwijderen