zaterdag 10 december 2011

Snow Buddies

Hallo allemaal,

Jullie hebben weer even niets van mij gehoord, maar ik was druk met de kerstkaartjes
. Ik heb nog een hele serie dezelfde kaartjes gemaakt, maar die ben ik vergeten op de foto te zetten en ik heb ze al gepost.
Vandaag heb ik nog een laatste kerstkaartje gemaakt voor een lieve vriendin.
Een hele nette deze keer

Ik heb gestempeld met Memento inkt
Ik heb de sneeuwpop van de Stampin Up set Snow Buddies gebruikt, dit set is uit de collectie
De tekst is van de set Punch Pals, beide van Stampin Up
ook heb ik de Stamp-a-magic gebruikt om de muts op zijn hoofd te krijgen
Op zijn buik heb ik 4 hotfix steentjes gedaan en 3 links boven

de Copics die ik gebruikt heb zijn:
voor de schaduw - BG0000
voor de das en muts - R46+Y19
voor de neus - Y38
Het cardstock wat ik gebruikt heb is allemaal uit eigen voorraad

Bedankt voor het kijken weer

Liefs Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten