zondag 6 november 2011

Kaartje van een Olba Snijmal

Hallo allemaal,

Ik had jullie beloofd elke dag een kaartje te plaatsen, maar zo werkt het toch niet bij mij, door de weeks komt het er niet altijd van, dus nu heb ik weer een aantal kaartje te laten zien, en dan zal het weer een aantal dagen duren 

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt van een Olba snijmal die ik donderdag op de Kreadoe heb gekocht, ik heb wel meer gescoord hoor, maar dat zien jullie nog wel langs komen.
Ik was met Gerda en het was een heel gezellige dag

Het achtergrondpapier is van zichzelf zo wazig, dat ligt niet aan de foto,
het komt uit een blokje van de Action, vond ik wel toepasselijk bij de vlinders

De vlinders heb ik uit holografisch zilverkarton gestanst en daarna met de copic B13 ge-airbrusht, eerst had ik ze uit dat blauwige papiergestanst, maar dat was te dun, de bloem daarvan heb ik wel gebruikt en helemaal plat op de kaart geplakt, dan lijkt het net of het de schaduw van de andere bloem is, de zilveren variant heb ik iets verhoogd opgeplakt.

De vlinders heb ik gedeeltelijk plat op de kaart geplakt en de vleugeltjes iets verhoogd

De tekst komt van de set For Everything van Stampin Up, die heb ik gestempeld met Archival zwarte inkt en uitgeponst met de ovale scallop pons van Stampin Up

Geen opmerkingen:

Een reactie posten