woensdag 12 oktober 2011

Vlinderstans van Tim Holz

En dan nu de laatste voorlopig weer even
Deze stans heb ik mogen gebruiken van Els
de bedoeling is dat je heb 2 x stanst met verschillend papier en er zo een combinatie van maakt


de kaart is een beetje glimmend ecru kleur
ik heb de kaart gestempeld met de grote achtergrond muziekstempel van Stampendous met Distress inkt antique linen
het designpapier van de vlinder komt uit een blok van Tim Holz
de tekst heb ik op mijn computer gemaakt,
die hing vroeger bij ons thuis aan de muur
ik heb hem uitgeponst met de Decorative Label Punch van Stampin Up

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart die vlinder is echt gaaf.
    Mooie tekst ook.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaartjes heb je gemaakt en vind je blogs allemaal toppie

    BeantwoordenVerwijderen