Volgers

dinsdag 18 oktober 2011

Mini Jurkje

Hoi allemaal,
gisteren heb ik dit kaartje gemaakt naar aanleiding van het zien van dit voorbeeld
Ik vond hem zo leuk en ik had de ponsen ervoor
de kaart en het achtergrondvel zijn uit eigen voorraad
op het kleine vierkante achtergrondje heb ik gestempeld met Crafty Individuals van Prima Marketing
ik heb Distress inkt Old Paper gebruikt om te stempelen en oud te maken

voor het jurkje heb ik Stampin Up Design Papier gebruikt
daarmee heb ik eerst een hart geponst
ik heb de grote Scallop cirkelpons gebruikt voor het rokje
op mijn Martha Steward scorebord heb ik de lijntje getrokken
daarna 1 lijntje tot het midden ingeknipt en toen om en om gevouwen
en één kant bij elkaar gehouden en op het hart geplakt
een lintje eromheen gedaan en een roos erop geplakt

de tekst is van het stempelset Occasional Quotes
die heb ik met Rose Red SU Classic-inkt gestempeld
en uitgeponst met de Decoratieve Labelpunch
de roosjes heb ik van restjes gemaakt
en het lintje komt van Scrapdelight

2 opmerkingen: