Volgers

maandag 24 oktober 2011

Babykaartje

Hallo volgers,

Hier weer een kaartje van mij, ik heb er lang op zitten broeden want ik had geen inspiratie. De neef van mijn man heeft er een tweede zoontje bij. Het lijkt een simpel kaartje maar het was toch heel wat werk


de kaart is uit eigen voorraad en het designpapier komt uit een blokje van de Action

ik heb wit cardstock gebruikt en dat op kleur gebracht met mijn Airbrush en Copics B93 en BG01

het gezichtje is van PeechyKeen PK-450, dat heb ik ingekleurd met BG01 voor de ogen en E50 voor het gezichtje, die heb ik uitgeponst met de ovale ponsen van Stampin Up

de Congrats tekst is van de stempelset Four Square, die heb ik uitgeponst met de vierkante scallop pons van Stampin Up, ook het lintje is van Stampin Up

ik heb de nestabilitie Labels 17 gebruikt, de letters daarop zijn uitgesneden met de Cartridge New Arrival en de Cricut, de hartjes daarop zijn van het pons set Itty Bitty van Stampin Up

Al met al ben ik toch wel tevreden, bedankt voor het kijken



1 opmerking: