Volgers

dinsdag 13 september 2011

Te laat verjaardagskaartje

Ik was de verjaardag van een vriendin vergeten,
ik zou haar vandaag zien, dus gisteravond nog snel dit kaartje gemaakt
Ze is dol op olifanten
voor de bloem heb ik een Martha Stewart pons gebruikt,
de groene en rode bloem had ik nog liggen

ik heb een reep design papier geponst,
die heb ik in stukjes geknipt,
daarna de stukjes in een puntje geknipt
en zo had ik bloemblaadjes die ik in een bloemvorm gelegd heb op een gluedot
met gluedots de bloem in elkaar gezet
daarna een parel erin geplakt en met glimmermist bespoten

de olifant is een stempel van Peechy Keen,
die heb ik uitgeponst met de grootste cirkelpons van Stampin Up,
daarna op een wobble geplakt, hij beweegt dus op de kaart,
ik heb hem ingekleurd met de blender en inkt van Stampin Up

de uitgerekte schildpad is van de set Long Fellows van Stampin Up,
de rest is uit eigen voorraad

1 opmerking: