Volgers

donderdag 8 september 2011

Kaart met een verborgen boodschap

Ik zag een filmpje van Dawn waar ze deze kaart maakte, die heb ik vanavond nagemaakt. In het verleden had ik hem al eens gemaakt, maar hij blijft leuk

de bloem is een Creatable van Marianne Design die ik met de Airbrush bewerkt heb

De hartjes heb ik geponst met een Stampin Up pons en met een tekststempel bestempeld
De stempeltjes zijn van de set Itty Bitty van Stampin Up

de  kraftkaart en het design papier zijn van Stampin Up
de teksten zijn uit verschillende Stampin Up sets
de witte kaartjes waarop ik gestempeld heb zijn uit eigen voorraad

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen