Volgers

vrijdag 5 augustus 2011

Zomer Challenge van Scrapdelight part 3

Zomer Challenge Friday part III


Ik ben nu eens direct aan de zomer challenge van Scrapdelight begonnen direct nadat ik het blogbericht had gelezen. De andere twee keren is het er bij in geschoten, dus ik weet niet of ik meeding naar de prijs, maar ik vond het een leuke uitdaging




Dit  is de challenge:
Elke week verzorgt het designteam de nodige zomerinspiratie!
Deze week inspiratie van Janine en guestdesigner Vera.
Ik heb me laten inspireren om er dit kaartje mee te maken
Ik hoop dat hij een beetje in de smaak valt

de vogel, vlinder en tekstlabel heb ik gemaakt met ponsen van Stampin Up
de tekst is van het set Occasional Quotes van Stampin Up
de bloem heb ik gemaakt met Retro ponsen
de rest is uit eigen voorraad


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat het werk van het DT je zo heeft geinspireerd! Je dingt zeker mee naar de prijs, de challenge loopt nog tot 23 augustus!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ria,

    Leuk kaartje heb je gemaakt. Ik zal voor je duimen.

    Liefs,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen