woensdag 10 augustus 2011

Kaartje voor de grootouders

Deze bloemenmallen van Marianne Design kreeg ik vanmiddag binnen, daar moest ik direct natuurlijk even mee spelen, ik vind ze hartstikke mooi en ik kreeg er ook nog een gratis stempeltje bij. Maandag heb ik ze besteld en vandaag had ik ze al in huis.
Nadat ik ze gestanst en ge-embost had heb ik ze nog even in de mal laten zitten en met de Airbrush en de Copics erover heen gespoten

En dit kaartje heb ik ermee gemaakt voor de grootouders van de nieuwe moeder

Kaartrecept:
de bloemenstansen zijn van Marianne Design
de roosjes in de bloemen komen van Scrapdelight
de tekst is van Kars
ik heb gestempeld met Creamy Caramel inkt van Stampin Up
het designpapier is ook van Stampin Up
de rest is uit eigen voorraad


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloemen Ria!

    Liefs,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bloemen inderdaad en een erg leuk kaartje heb je ermee gemaakt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen