donderdag 18 augustus 2011

Distressen op designpapier

Ik zag weer een leuk filmpje van StampTV
ik moest dat gelijk weer even proberen natuurlijk

met inkt distressen op designpapier

Ik heb een designpapier van Stampin Up genomen, alleen zie je daar niet veel meer van hihi
Dat heb ik in de embossingfolder Flower Garden gelegd en door de Bigshot gehaald
Ik heb toen eerst gedistresd met Pumice Stone, toen zag je heel de afbeelding naar boven komen,
daarna heb ik de randen nog met Frayed Burlap gedaan
en de tekst heb ik met Vintage Photo direct op het papier gestempeld


Kaartrecept:
design papier en embossing folder zijn van Stampin Up
Distress Ink is van Scrapdelight
tekst is van Hero Arts
de rest is uit eigen voorraad

2 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie kaart geworden Ria.

    Liefs,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap Ria !
    Ik heb trouwens al een bloem gemaakt en ben er helemaal wild van !!!! Is dat met een stans dat je dat had uitgestanst ? Die gaat namelijk sito presto op mijn verlanglijstje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen