vrijdag 29 juli 2011

Greeting Card Kits

Dit  kaartje heb ik gemaakt voor Margo, we hadden een ruiltje met stansjes. De witte stansjes heeft ze mij gestuurd en daar heb ik gelijk maar een kaartje mee gemaakt

de roosjes heb ik gekocht bij Scrapdelight
het lint komt bij Nieuwegeinse Creashop vandaan
het strikje is van Xenos
het stempeltje is van de set Greeting Card Kits van Stampin Up
die heb ik ingekleurt met de volgende markers
huid: E50+E00
jurkje: BV000+BV00
haar: Y11+Y15
hart: R22
de rest is uit eigen voorraad

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ria,
    nog eens bedankt voor je lieve kaartje en de leuke spulletjes, ik kan er lekker mee aan de slag de volgende weken en mijn handen 'jeuken' om aan die bloemen te beginnen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhooi,,
    Wow,, Deze kaart is erg mooi, mooi en lief,,

    Uhooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen