woensdag 22 juni 2011

Tulpen van Michel Strong

Dit wordt een lang bericht omdat ik 5 kaarten met dezelfde afdrukjes heb ingekleurd.
Ook deze afdrukjes heb ik van mijn vriendin. Ik had van haar de stans gekregen maar de stempel heb ik nog niet, vandaar dat zij er een aantal voor mij gestempeld heeft. Ik heb wel geprobeerd ze allemaal anders te maken.

Ook heb ik op elke kaart een ander randpons gebruikt. Dat was een uitdaging bij Scrapdelight, maar ik ben net te laat met posten zag ik net, maar toch maar even aan jullie laten zien

bij de 1e kaart heb ik de graspons van Martha Steward gebruikt
het lint is van Ceba uit Heemstede
het designpapier komt uit het blokje Little Sizzles Earth Tones
voor de tekst heb ik de modern label pons ban Stamin Up gebruikt
Copics: Y15; Y18; Y17; Y19; YR23; G12; G21; G24; G94

bij de 2e kaart heb ik de takpons van Martha Stewart gebruikt, de hoekpons hiervan is een vogeltje
het lint is van Ceba uit Heemstede
de hoekbrad is van Anna Griffin
het designpapier komt uit het blokje Little Sizzles Earth Tones
Copics: Y15; Y18; Y17; Y19; YR23; G12; G21; G24; G94

Dit is ook een randpons van een set, daar zit dus ook een hoekpons bij
de tekst heb ik hier gevonden en op de computer gemaakt en uitgeprint,
en die heb ik gesponst met de distres inkt Victorian Velvet
het lintje is van de Action
de kleine stempeltjes zijn van de set Itty Bitty Bits van Stampin Up
het designpapier komt uit het blokje Little Sizzles Earth Tones
Copics: V04; V05; RV25; G12; G21; G24; G94
randpons van Martha Stewart

van deze randpons heb ik een kantje gemaakt en gesponst met de distres inkt Wild Honney
de tekst heb ik hier gevonden en op de computer gemaakt en uitgeprint,
en die heb ik gesponst met de distres inkt Wild Honney
het lintje is van de Action
het designpapier komt uit het blokje Little Sizzles Earth Tones
Copics: YR02; YR04; YR07; YR68; G12; G21; G24; G94
randpons Martha Stewart

hier heb ik geen randpons gebruikt, maar omdat ik hier ook de tulpen van Michel Strong heb gebruikt mag hij bij deze serie

de tekst heb ik hier gevonden en op de computer gemaakt en uitgeprint,
en die heb ik gesponst met de distres inkt Dusty Concord
de pareltjes zijn van een Perlepen van Scrapdelight
het designpapier komt uit het blokje Little Sizzles Earth Tones
Copics: BV00; BV02; BV04; G12; G21; G24; G94
de bloem heb ik geponst uit mijn kladblok waarop ik alles met inkt distress,
de pons is van Stampin Up
de kaart was al een modelkaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten