maandag 13 juni 2011

Stempelkaart voor Scrapdelight

Deze kaart heb ik gemaakt voor Scrapdelight. Voor het 5 jarig bestaan was daar een feestweekend met een verloting. Als je niets had gewonnen maakte je nog kans door een project te maken met je lootjes en dat voor 30 juni in te leveren of op te sturen naar de winkel. Ik hoop dat ze mijn projectje leuk vinden en dat het iets oplevert. Ik heb er met plezier aan gewerkt

Ik heb op wit cardstock eerst de bloesemtak gestempeld met River Rock inkt, met dezelfde marker heb ik de takken overgetekend, daarna met Versamark en de Stamp-a-magic de tak nog een keer gestempeld en met clear embossingpoeder en de heatgun verwarmd
Daarna heb ik op dezelfde manier het meisje gestempeld met Archivalinkt; embossingpoeder en de heatgun, en de tekst van hetzelfde set gestempeld
Daarna ben ik gaan sponsen, de lucht met Soft Sky inkt en met een ponsje van de Scalloppons van Stampin Up heb ik de wolkjes gesponst, de onderkant heb ik met de inkt Certainly Celery gesponst
Daarna heb ik van de lootjes blaadjes geknipt en gesponst en met splitpennetjes aan de tak bevestigd en nog wat grassprietjes getekend met de marker van Certainly Celery

Wat ik gebruikt heb is:
stempels van het set Easter Blossoms
inkt: Certainly Celery; Mellow Moss; River Rock; Soft Sky
Stam-a-magic en de scallop pons, dit alles is van Stampin Up
verder heb ik gebruikt: versamarkmarker en stamppad; Archival inkt en de Heatgun
Het cardstock is uit eigen voorraad



1 opmerking: