zondag 17 april 2011

Kleurenkaart Disstress refills

Gisteren ben ik naar de beurs in Zeist geweest en daar heb ik mijn Distress verzameling compleet kunnen maken. Ik heb via een vriendin 4 van deze rekjes kunnen kopen, ze werden ook verkocht op de beurs in Zeist. 1 kantje heb ik al met de AirBrush en Copicmarkers bewerkt met een mal van Tim Holz, daar doe ik dan de groene tinten in, en zo ga ik alle vier de rekjes in de juiste kleur maken, onder elk stempelkussen heb ik een eigen sponsje gedaan met klittenband, en zo heb ik maar 1 blendingtool nodig. 4 rekjes staan met de achterkant tegen de zijkant van een ander rekje en dat geheel staat op een draaiplateau, zo kan ik makkelijk bij elke kleur die ik wil gebruiken


Mijn kleurenkaart heb ik nu ook af kunnen maken, elk vakje heeft zijn eigen naam en vlindertje in de juiste kleur, en het geheel heb ik gelamineerd, zo kan ik in het juiste vakje een druppeltje uit het refill-flesje laten vallen en dan met een kwastje mijn project inkleuren. Als je dat ook wilt maken dan staat er een link rechts van mijn blog, bij handige links.


Ik heb natuurlijk nog veel meer gekocht, maar daar ben ik vergeten een foto van te maken, maar dat zien jullie t.z.t. wel langs komen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten