Volgers

donderdag 31 maart 2011

Paastasje

Gisteren heb ik dit paastasje gemaakt voor mijn nichtje, een klein pringles busje heb ik bekleed met 8 cm van een scrapvel van 30x30, daar heb ik nog eens 8 cm vanaf gesneden en van het restand heb ik dit tasje gemaakt
De tekst heb ik uitgeponsd met de modern label pons
Het busje heb ik gevuld met paaseitjes

Het meisje en de tekst zijn van de set Easter Blossoms van Stampin Up

Busje in het tasje geschoven


En op de onderkant van het busje een stans van de classic nestabilitie met nogmaals het meisje gestempeld
gebruikte materialen
designpapier; stempels en inkt - Stampin Up
splitpennen; roosjes en papier voor hengsels - uit eigen voorraad

2 opmerkingen:

  1. Oh wat tof zeg !
    Daar zal ze wel blij mee zijn !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem gaaf!! Deze staat al heel lang op mijn verlanglijstje Ria. Gaan we keer bij jouw thuis maken.

    Liefs,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen