zondag 6 maart 2011

Familiedag 1997

Na een hele lange tijd ben ik ook weer eens met de Cricut bezig geweest, die ga ik nu zeker meer gebruiken, want ik heb me pas aangesloten bij de Yahoo groep Scrappelaars omdat ik nu ook foto's wil gaan scrappen
Daar krijg je elke maand een voorbeeld sketch die je dan kan gebruiken

Deze maand is dit de sketch
En dit is de LO die ik daarvan gemaakt heb
Ik vind het zelf wel geslaagd

de letters en figuren heb ik gesneden met de Cricut cartridge George and Basic Shapes; de journaling stempels heb ik gekocht bij Scrapdelight; de parels heb ik gemaakt met Perlen-Pen creme nr 102 ook van Scrapdelight; ik heb alles geblenderd met Distress inkt - black soot, de bloemen heb ik ooit eens bij de Action gekocht, ze waren een beetje fel, dus ik heb ze gespoten met mijn airbrush en Copic marker W5, zodat ze een beetje in de kleur zouden komen; daarna met Stickes crystal weer wat opgefleurt

Ik heb nog geen papierlijn waar ik graag mee werk, want ik moet eerst mijn eigen voorraad van mezelf opmaken

1 opmerking: