Volgers

zondag 30 januari 2011

Notitieboekjes 1

Ik heb een nieuw system gekocht om notitieboekjes te maken.
Carla Craft binding system, kijk hier maar eens

Zo leuk, ik had het allang op het oog en eindelijk heb ik het aan kunnen schaffen
Ik heb er gelijk een stuk of tien gemaakt tot mijn bindringen op zijn


 Bij de Action heb ik een containertje gekocht 
met allemaal verschillend gekleurde notitieblaadjes erin

De 1e die ik gemaakt heb was een gele,
de blaadjes zijn dus ook geel he 
Ik heb op Glossy papier met versamark de ondergrond gestempeld
even laten drogen en daaroverheen heb ik gesponsd met Summer Sun inkt van Stampin Up
de tekst heb ik uitgeponst met de scallopcirkelpons van Stampin Up en ook gesponsd met dezelfde inkt
De Pinquin heb ik ingekleurd met Copics Y18 + YR04
Het lint is ook van Stampin Up
De ondergrond vond ik niet zo duidelijk dus de volgende heb ik gestempeld met
Whisper White inkt en de stempelset Wings of Frienship van Stampin Up
daarna met clear embossingpoeder en de heatgun bewerkt
daarna gesponsd met Stampin Up inkt Green Calore
de lintjes zijn uit eigen voorraad

 Ook de blauwe Heb ik op die manier gemaakt
gestempeld met Whisper White inkt
clear embossing poeder en de heatgun
gesponsd met Taken Whit Teal inkt van SU
het lint is ook van SU
Voor de Magnolia heb ik de volgende markers gebruikt
jurk: B05; BG05
huid: E51; E53; R20
haar: E33; E35; E37

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ooit een een gelijksoortig binding systeem gehad, alleen gebruikt je daar bindingdiscs voor.
    Maar je notitieboekjes zijn erg leuk geworden.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk is dat geworden hoor Ria.
    Ik vindt die met dat witte vogeltje zo mooi geworden.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen