maandag 20 december 2010

Workshops bij Stampin Back

heb ik de workshop gevolgd om dit kaartje te kunnen maken
Ik heb dit kaartje nog een keer gemaakt
en ik kreeg vragen hoe ik dat precies gedaan had
Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen

Wat je nodig hebt is:
Fantastic Brushtip: Fantastic Brushtip
Sponsjes: sponsjes
Een tandenborstel

Je begint met de stempels op het kaartje te zetten
dan de 3 kleuren inkt direct vanaf het inktkussen over het kaartje smeren
(vanaf onder de lichtste kleur naar boven de donkerste kleur)
poets het kaartje met een sponsje,
(doe dit horizontaal zodat de inkten niet door elkaar gaan)
doop je brushtip dan in water en smeer dat op de daken en de bomen,
dep steeds met een stukje keukenpapier waar je de brushtip gebruikt hebt,
je ziet dat daar de inkt verdwijnt (je kan het ook met je waterkwastje proberen)
Als laatste maak je de tandenborstlel nat en spetter je voorzichtig over het kaartje
(zo krijg je de sneeuwvlokjes bovenin)

Werk de kaart verder naar eigen inzicht af

Geen opmerkingen:

Een reactie posten