zondag 5 december 2010

Verjaardag Liesbeth 1996


Op 3 december heb ik een Technieken workshop gevolgd bij Scrapdelight
Daar heb ik mijn 1e scrappagina gemaakt
op de foto staan Richard en ik 
hij is gemaakt toen mijn schoonzus 50 jaar werd
We werden toen verzocht om allemaal hoofdbedekking te dragen
Ik zag er altijd erg tegenop, dat scrappen

maar wat is dat leuk zeg
ik ga het zeker vaker doen



De hoekstempel is Vintage Decor Rozen  van La Blanche
De foto heb ik geplakt op het designpapier on holiday van The Girls Paperie
daarvan heb ik de vlaggetjes deels losgesneden en daartussen de foto geschoven
Toen heb ik met inkt de swirls gestempeld en de poppetjes uitgeknipt en verhoogd opgeplakt
Daarna nog de bloemen erop gedaan  



1 opmerking:

  1. En hij was ook erg prachtig je LO.
    En ik volg je hoor Ria.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen