maandag 13 december 2010

Kaart maken met Nestabilities

In September al heb ik een workshop gevolgd bij Scrapdelight
"Wat doe ik met mijn Nestabilities"
Erna gaf de workshop
Toen heb ik deze kaart gemaakt

ik was hem helemaal vergeten op mijn blog te zetten
De bloem is gemaakt met de Classic Scallop Cirkels
8 bloemen gestanst
toen één kant bestempeld en met inkt bewerkt
en toen op een bepaalde manier gevouwen
De blaadjes zijn ook van nestabilities gemaakt
De bloem zit hier niet helemaal gelijk maar dat heb ik inmiddels weer goed gedaan
  
De kaart is dubbel en gemaakt met de nestabilities Labels 10
Daarna de bovenkant met een cuttlebugmal gedaan
en met een kleinere mal een mooi binnenkantje gemaakt
Ook dit tasje hebben we toen versierd met nestabilities 
En dit is de bloem die ik later thuis heb gemaakt met mijn eigen ovale nestabilities

Geen opmerkingen:

Een reactie posten