zondag 28 maart 2010

Harmonicadoos

Ik heb me heerlijk uitgeleefd dit weekend
Deze Harmonica doos kwam ik tegen toen ik op het blog van
aan het rondneuzen was.
Geweldig vond ik hem
Ik heb het patroon gevraagd aan Karin en ze stuurde het me op
Als je het patroon ook graag wilt hebben
 dan kan je het bij Karin aanvragen

Het design papier wat ik gebruikt heb is van Stampin up

Het lintje is uit eigen voorraad
Ik heb er wat restjes papier ingedaan als voorbeeld
De randpons heb ik pas overgenomen van Gerda van den Hoek
Hij embost ook, dat heb ik alleen aan de verkeerde kant gedaan, hihi
Dank je wel Gerda, ik vind hem erg mooi


De bloem heb ik met de scalloppons gemaakt, ook van Stampin up

2 opmerkingen:

  1. Ik vinds hem prachtig Ria...knap gedaan hoor!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ria,

    Mooi gemaakt zeg. Zal vast wel veel werk zijn geweest. Nou en de randpons kwam nu leuk van pas.

    Groejes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen